گرد و خاک احمدی نژاد در اهواز

 

هنوز گرد و خاک و خشم طبیعت در اهواز کاملن فرو ننشسته بود و مردم نفس راحتی نکشیده بودند که احمدی نژاد ، " رئیس جمهور خاکی " ، وارد اهواز شد و دوباره کلی گرد و خاک اسلامی بپا کرد و کلی محیط زیست را آلوده کرد و بیچاره مردم اهواز که باز هم باید با این مشکل محیط زیستی و این خشمی که دیگر طبیعی نیست دست و پنجه نرم کنند و با ماسک و پوزه بند در شهر ظاهر شوند . ستم مضاعف !

 

 

احمدی نژاد ! مردیکه  می خواست و میخواهد هفت میلیارد جمعیت جهان را مسلمان کند ! مردیکه  به اوباما نامه نوشت  که یا اسلام  می آوری  یا احمدی نژاد پرچم اسلام را در کاخ سفید خواهد کوبید ! مردیکه نورافکن های سازمان " مفت خوران " ملل  را با هاله های نور الهی عوضی گرفت ! مردیکه " انتخابی " سیب زمینی پخش کرد و میشل فوکو های ایرانی عوض سوسیالیسم معرفی کردند و برایش دست زدند و یقه خودشان را برای احمدی نژاد پاره کردند ! و نه فقط یقه خودشان را بلکه یقه چپ های ضد رژیمی را هم ! مردیکه به تیتر اول روزنامه ها شدن علاقه عجیبی دارد و از اینکه چند سالی است که دیگر تیتر اول روزنامه ها نیست و جراید به او نامهربانی میکنند غمگین ! مردیکه می خواست یهودیان را به دریا بریزد ، ناگهان از زبان نماینده ولی فقیه در سپاه شنید که اگر گرد و خاک زیادی کند جایش در حلفدونی است ! مردیکه به ترامپ هم نامه نوشت  ، " من نامه مینویسم ، پس هستم " ، و از افتخارات ملت اش سخن گفت ، از کوروش  و  " ملتی که در دوره معاصر نیز شخصیت یگانه ، امام خمینی (ره) را به جامعه بشری عرضه کرده است " !  و خلاصه اینکه اگر اسلام  نیاوردی با کوروش کبیر کاخ سفید را فتح خواهیم کرد ! مردیکه دست  ولی فقیه را بوسید و رابطه اش با رهبر ، پدر پسری است ! مرد خاکی ایکه همینطور که راه میرود پشت سرش گرد و خاک  راه می افتد و در همان حال حرف های نامربوطی میزند که در گرد و خاک  گم و گور میشود ، از جمله در اهواز ...

 

 

" 80 میلیون نمی فهمند ، تو می فهمی ؟ این چه استکباری و چه فرعونیتی است که در وجود بعضی پیدا شده . 97 در صد ملت جمع میشوند و یک چیزی را می خواهند ، می گوید چیز بدی است و اقتصاد را خراب کردند . میشود یک دلیل بیاوری که تو بهتر از همه ملت می فهمی ؟ بسیج شدید و هجوم کردید تا یکطرفه به ملت بگویید یارانه بد است و انجام ندهید ، 97 در صد هم می گویند نه باید انجام بشود ، باز هم می گوید نه خیر ! تو کی هستی و از کجا تشریف آوردی ؟ تو چه اختیاری داری که آن بالا نشسته ای ؟ این اختیار را چه کسی به تو داده است ؟ غیر از این است که ملت داده است ؟ می گوید نه خیر آقا ! ما بهتر می فهمیم و ملت نمی فهمد ! بابا ملت انقلاب کرد که دیگر از این آدم ها نبیند . اگر قرار بود شما را ببیند آن یکی بود دیگر ! "

 

 

باز هم  فرعون و استکبار ، و اینبار نه استکبار  خارجی  بلکه استکبار داخلی ، و باز هم بگم ! بگم ، و ظاهر شدن غیر عادی در نقش یک اپوزیسیون سرنگونی طلب سکولار  ! به این میگویند : جن زدگی یا جن گرفتگی ! معلوم نیست چه زمانی جن ها او را گرفته اند که یک چنین سئوالات نامربوطی " 80 میلیون نمی فهمند ، تو می فهمی ؟ " ، " تو کی هستی و از کجا تشریف آوردی ؟ " ، را در برابر نظام مقدس الهی اسلامی قرار میدهد ! به احتمال زیاد از زمانی که دیگر رئیس جمهور نیست و تیتر اول روزنامه ها کس دیگری است !

 

 

نظام مقدس  اسلامی و سئوال ؟ باهم جور در نمی آیند ، خوانایی با هم ندارند ، زیرا " قوانین حاکم بر جوامع انسانی را خداوند وضع فرموده است . این قوانین تغییر ناپذیرند ( نامه به ترامپ ) " !

 

 نخست اینکه  سئوال و جواب ، پرسش و پاسخ و مسئولیت اعمال و گفتار را بعهده گرفتن مربوط به جوامع مدرن و غیر مقدس و غیر اسلامی و غیر الهی است ، در جوامع  چوپانی و در جوامع مقدس اسلامی  قرار نیست قدسین به کسی ، به زیر دستان پاسخگو باشند ، همه پاسخگوی خدای تبارک تعالی هستند ! و بعد هم اینکه در جوامع قدسی اسلامی سئوال نمی کنند ، استفتاء میکنند ! تا علمای اعلمی ، مرجع عظمایی توضیح المسائل کند ، مثلن ایشان میتوانست استفتاء کند که :

 

" اگر خانم موگرینی در تهران بود و در همین حیث و بیث زلزله آمد به تهران ، و  روحانی افتاد روی خانم موگرینی  ، " و از دست شان در رفت (مشیت الهی) " ، و شکم خانم موگرینی پر شد ، نه ماه بعد که بچه بدنیا آمد ، بچه آنطور که بیژن نیابتی به نیابت از آخوند دائمآ نسبت میدهد ، حروم زاده است یا چی ؟ ولد زنا ست ، نیست ؟ بچه مسلمونه ، کریسته  ؟ نئو لیبرالیسته ، اسلامیسته ؟ بچه بورژوای ترانس آتلانتیک غربی است یا بچه ملل مظلوم شرقی است ؟  "

 

 

و استفتاء هایی از این دست ! نه اینکه براساس جن گرفتگی سئوال کنی " تو کی هستی و از کجا تشریف آوردی ؟ "

 

 

 اگر منظورت از این " تو " ، و " بابا ملت انقلاب کرد که دیگر از این آدم ها نبیند . اگر قرار بود شما را ببیند آن یکی بود دیگر " ، همان تو و بابایی باشد که دیگران حدس میزنند ، که در این صورت همین تو و بابا ، به تو خواهد گفت : فرزندم ! من همان تو و بابایی هستم که دستم را بوسیدی ، من همان تو و بابایی هستم که ترا کردم شهردار و فرماندار و رئیس جمهور ! و وانگهی از همان جا تشریف آوردم که شما ! و همانطور که شما میگوئید : " بعضی ها فکر میکنند آسمان شکافته شده و چند نفر پایین افتادند و جنسشان جنس دیگری است . " ، و این بعضی ها یعنی همان مردان کمیک آسمانی  Komische Himmels Männer ،  یعنی همان فرستادگان خدا ، یعنی رسولان  و  ائمه اطهار و امام زمان ها و همه آنهایی که احساس میکنند خداوند  ماموریت  ویژه و سنگین  چپاول و چلیدن و چرند گویی را به آنها سپرده و از جمله خود شما !

 

 

و اگر منظورت از این تو و بابا ، روحانی و امثالهم باشد (که چنین اختیاراتی ندارند ) ، که در آنصورت آنها هم به تو خواهند گفت : برادر ! ما هم به همان شکلی شدیم رئیس جمهور و بالا نشسته ایم که جناب عالی ! ما هم به همان شکلی که حضرتعالی سلسله مراتب ترقی " بزن و بکوب و بکش " را در نظام مقدس اسلامی طی کردی ، طی کردیم و شدیم شهردار و فرماندار و وکیل و وزیر و رئیس جمهور !

 

 بنابراین سئوالات ات ؛ خشم و غضب ات  بی مورد است و نامربوط ، و اگر قرار باشد در آینده باز هم مردم انقلاب کنند ، قرار نیست که  باز هم آدم هایی مثل ترا ببینند ، که اگر قرار باشد شما ها را در آینده ببینند ، شماها که اکنون هستید دیگر !

 

 

مشغله کارگران  و کمونیستها  تهدید های احمدی نژاد " ما جوابهایمان از آن جواب ها نیست که بگوییم نصف شما و نصف ما ! " نیست ، سئوال کارگران و کمونیستها این است که اگر قرار شد احمدی نژاد جواب بابای اش را بدهد و به بابای اش بی احترامی کند و احیانآ توی گوش بابای اش بزند و یا برعکس بابا فرزندش را اسلامی پداگوژیک کند و رئیس جمهور محبوب " خاکی " را به همانجایی بفرستد که اکنون نخست وزیر محبوب دوران طلایی اقامت دارد ، تا در آنجا به هنر و شعر و شاعری بپردازد و دیوان اشعار بهاری اش " ما بهاری هستیم " را کامل کند ، تا چه حد کارگران و کمونیست های ایران آماده گی  و چه جواب حاضر و آماده ای دارند تا برای یکبار هم که شده " در تاریخ مفت خوری کنند " ، و یکبار و برای همیشه  هم این نصفه و هم آن نصفه و هم ما بقی ، و بنابراین کل حکومت اسلامی را به زباله دان تاریخ بسپارند ، و این سئوالی ست سخت و سوزنده !

 

 

زیستی ترین محیط برای انسان ، سالم ترین و پاک ترین و بهترین آب و هوا برای نوع بشر ، آب و هوا و محیطی است که در آن آخوند و ائمه اطهار و توله آخوندی همانند احمدی نژاد زیست نداشته باشند ، و نه فقط در آب و هوا و محیط زیست مردم اهواز ، بلکه در سراسر ایران ، و نه فقط  در آب و هوا و محیط زیست ایران ، بلکه در سراسر خاورمیانه ، و نه فقط در خاورمیانه ، بلکه سراسر جهان !            

 

اژدر امیری .  31.03.2017