برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 10323          2019-09-15 09:57:11

بازیکنان تیم استقلال با پیراهنی با عبارت «دختر آبی» به میدان رفتند

ٖ بازگشت به صفحه اول
بازیکنان تیم استقلال با پیراهنی با عبارت «دختر آبی» به میدان رفتند

در ادامه واکنش‌ها به خودسوزی اعتراضی دختر هوادار تیم استقلال، بازیکنان این تیم در مسابقه روز یکشنبه خود به او ادای احترام کردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه در مسابقه خود با تیم نفت مسجدسلیمان با پیراهنی که روی آن عبارت «دختر آبی» به دو زبان فارسی و انگلیسی درج شده بود به زمین رفتند.

در روزهای گذشته شماری از بازیکنان این تیم در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، ضمن ابراز تأسف از درگذشت «دختر آبی»، از حضور زنان در ورزشگاه‌ها حمایت کردند.

از سوی دیگر هواداران تیم داماش نیز در مسابقه‌ای در برابر تیم مس کرمان که در ورزشگاه «سردار جنگل» رشت برگزار شد، به یاد «دختر آبی» سرود خواندند.

هواداران داماش در این سرود می‌خواندند: «همه عالم بدونند؛ همه‌مون عین هم هستیم؛ مرد و زن فرقی نداره؛ عاشقای فوتبال هستیم؛ دختر آبی ایران! شده اسم تو جاویدان؛ خالیه سکوی فوتبال؛ از زنای پاک ایران».

سحر خدایاری، معروف به «دختر آبی»، ۱۱ شهریور امسال در واکنش به تشکیل پرونده قضایی به خاطر تلاش برای ورود به ورزشگاه آزادی، مقابل یکی از دادسراهای تهران خودسوزی کرد و بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان، درگذشت.