برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 11391          2022-02-26 13:21:37

نیروهای ” خود جوش” و “آتش به اختیار”

ٖ بازگشت به صفحه اول
نیروهای ” خود جوش” و “آتش به اختیار”

وقتی حاکمان ناتوان از پاسخ گویی هستند، وقتی که در مقابل خواست و مطالبات به حق بخش های مختلف جامعه جوابی برای گفتن ندارند، وقتی فقر و فلاکت، اختناق و زندان و شکنجه بر جامعه تحمیل می شود، دیگر جایی برای حق و حقوق شهر وندان باقی نمی ماند.
جدا از نیروهای پلیس و مامورین امنیتی و اطلاعاتی و لباس شخصی ها،دست و پای نیروهای دیگر برای سرکوب باز می شوند، ” نیروهای خود جوش ” و ” آتش به اختیار”

این نیروها ” نیروهای خود جوش” و “، آتش به اختیار” در واقع توسط صاحبان قدرت و پول از پیش سازماندهی می شوند.
بر خلاف تصوری که از “، نیروهای خود جوش” و ” آتش به اختیار” به ذهن می رسد، این نیروها هیچ وقت ابتدا به ساکن ” خود جوش ” نیستند، بلکه بلعکس این افراد از قبل در نهاد های سرکوب و اتاق های فکر نهاد های پول و ثروت و قدرت، سازماندهی می شوند و ” شعبان بی مخ ها” را به جان جنبش های اعتراضی روانه می کنند.

در روز های گذشته در جریان برگزاری تجمعات اعتراضی فرهنگیان( معلمان شاغل و بازنشسته ) ما شاهد حضور خیابانی افراد” خود جوش” و ” آتش به اختیار” بودیم .
معلمان و معترضین را آدم ربایی می کنند ،کتک و شکنجه می کند و در نهایت توسط بی دادگاه ها با اتهامات واهی ” محاکمه ” می شوند.
باید نیروهای ” خود جوش ” و ” آتش به اختیار ” شعبان بی مخ ها، و تمامی نیروهای سرکوبگر بدانند که جنبش کارگری ( کارگران، معلمان و بازنشستگان ، پرستاران و مزدبگیران، بیکاران، سوخت بران و کولبران و دیگر ستم دیده گان…) نه با زندان و شکنجه، نه با تهدید و ارعاب ، عقب نشینی نخواهند کرد.

جنبش کارگری برای داشتن نان و کار و آزادی، برای رهایی ‌از اشکال متنوع ستم و استثمار و تبعیض در میدان مبارزه حضور دارد و تا رهایی به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

” نیروهای خود جوش” شعبان بی مخ ها و دیگر نیروهای های سرکوبگر توان مقابله با جنبش سراسری کارگران را نخواهند داشت.
#نان_کار_آزادی
#شادی_رفاه_آبادی
#نابود_باد_استثمار_و_کار_مزدی

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه