برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 9988          2019-03-02 11:09:55

گردهم آئی کارگران شرکت واحد در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته در مقابل وزارت کار ده صبحِ دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

ٖ بازگشت به صفحه اول




گردهم آئی کارگران شرکت واحد

در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته

در مقابل وزارت کار

ده صبحِ دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

کارگران شرکت واحد ده صبحِ دوشنبه ۱۳ اسفند ، در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته در مقابل وزارت کار حضور خواهند یافت

فاصله بین دستمزد مصوب و تورم، سال به سال از قدرت خرید کارگران و مزدبگیران کاسته است. در سال جاری با افزایش شدید یکباره نرخ ارز و کاهش ارزش ریال و افزایش شدید مایحتاج زندگی، سیاه ترین دوران کارگران و مزدبگیران رقم خورده است، بطوری که حقوق کارگران تنها قادر است یک چهارم هزینه های حداقلی زندگی را تامین کند.

کارفرمایان با پشتیبانی کامل دولت و در غیاب نمایندگان واقعی کارگران در شورای عالی کار باصطلاح سه جانبه برای تعیین دستمزد کارگران فقط سود بیشتر سرمایه شان را پیگیری می کنند و در این میان کارگران هستند که بیشتر از قبل فقیر تر می شوند تا جایی که حتی در حسرت خیلی از مواد ضروری خوراکی هستند.

بنابراین، ما رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته، ساعت ده صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفند در مقابل وزارت کار حضور خواهیم یافت.
..................................................

از کانال تلگرامی

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه