رژیم نژاد پرست "ا سلامی" حاکم بر ایران بار دیگر جنایت  قتل عام زندانیان  درتابستان ١٣٦٧ را تکرار کرد

 

 

 

بنا به گزارش وزارت کشور رژیم در تاریخ سوم آبان (٢٤ اکتبر) بهنگام شب در درگیری‌های مرزی ١٤ نفراز  مرزبانان به شهادت رسیدند .

بنا به گفته نماینده مجلس رژیم از سراوان:  پس از دریافت خبر تهاجم در مرز ، این مرزبانان برای مقابله با مهاجمان اعزام شده بودند گمارده.

 آخوند صادق لاریجانی (دادستان  زاهدان ) در پایان شب حادثه،  به گفته خود  " ١٦ نفر از عناصر تروریستی ...معاند نظام (را)  در پاسخ به ... شهادت مرزبانان"  به دا ر آویخت، این شخص پلید با بی‌شرمی تمام رسما اعلام می کند :" پیش از این درباره پاسخ قاطع به حرکات تروریستی سطح استان اخطار داده بودیم" و این همه در حالی است که بنا به اعلام مسئولین رسمی رژیم تا کنون"(یعنی تا پس از پایان اعدامها ) هنوز هیچ گروهی مسولیت در گیری با مرزبانان را نپذیرفته، و مهاجمان از پاکستان آمده و به پاکستان نیز عقب نشینی کرده اند(نگاه کنید به اعلامیه وزارت کشور و گفته‌های نماینده اسلامی سراوان گفتار دادستان (١))  .

آیا   از یک چنین  "جنایت سازمان یافته از سوی  حکومتی  علیه بشریت " (به لحاظ ماهوی) پست تر سراغ داریم؟!

این رژیم اینبار خود رسما اعلام می کند که به انتقام کشته شدن ١٤ پاسدار، ١٦ نفر از جوانان سنی ایران  را اعدام کرده است، او حتی نمی گوید که اعدام شدگان کی؟ دستگیر شده بودند! اوکلمه‌ای از محاکمه آنان و اتهام آنان  نمی گوید، او فقط میگوید: پیشتر گفته بودیم هر عمل تروریسی که علیه "ما"رخ دهد (بدون اینکه بدانیم چه کس و نیرویی آنرا انجام داده ) "ما" نیز فورا (قاطع!!) به تعداد بیشتر آدم می کشیم. آیا از این واضح تر،  بر "سازمان یافته" بودن این "جنایت ضد بشری" می توان "دلیل"ی ارائه کرد؟

این جنایت ضد بشری جمهوری اسلامی، دلیل دیگری برماهیت فاشیستی این رژیم درقتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ٦٨ می باشد. نشانگر خوی وحشی، قبایل صحرای حجاز، در هزار سال پیش، است؛ که بر پایه "قصاص" می باشد. و قصاص به این معنی است که "اگر فرزند مرا بکشی، من هم فرزند توو یا هر کس از قبیله ترا  می کشم" سابقه این امر در دین ابراهیمی  به خود "خدا" ی این دین بر می گرد د ، در تورات آمده که "خدا در حمایت ازقوم برتر، یعنی بنی اسراییل، کودکان مصریان را می کشته است". رژیم وحشی جمهوری اسلامی از  آغاز تسلط خود بر این میهن، همواره و همه جا با همین طینت غیر ایرانی و ضد ایرانی خود، با ایرانیان بر خورد کرده است، آنها خود را سپاه "اسلام" می دانند که به سرزمین "مجوس" دست یافته اند، هم تباران آخوندهای ایران، نیروهای مذهبی متعصب،  در کشورهای عرب نشین، علنا نشان می دهند که "مسلمان" بودن اکثریت ایرانیان راباور ندارند. آنان عامه  مردم ما را مجوس (آتش پرست، زرتشتی) می دانند. این همه اعدام در این میهن در اصل برای آن است که این آخوند‌های ضد ایرانی، می اندیشند که برای اعمال  سلطه "اسلام" بر ایرانیان همواره باید در آنان ترس و وحشت بیافرینند این بویژه، دیدگاه خامنه‌ای و گمارده خون آشام او صادق لاریجانی است، این شیخ که اصلا در ایران متولد نشده، و همه   "آموزش"‌های اودر عراق صدام حسین (که برپایه نژاد پرستی عربی ودشمنی باایرانیان بنا شده بود) بوده ، بیش از اسلاف خود در قوه "قضایه اسلام" به  کشتن ایرانیان حریص است. پیشینیان او وانمود می کردند جنایاتشان از  روی "قضاوت" است، از این روی گاهی شایع می شد که آنان نزدیکان خود رانیز "مجازات" کرده اند. اما این شیخ جنایتباره، صادق لاریجانی، در حالی هر روز ایرانیان را به دار می آویزد که تا بحال کمترین پیگردی علیه  برادر خود، فا ضل لاریجانی ،که توسط رییس جمهور این رژیم و در مجلس این رژیم با ارائه فیلم به فساد بزرگ مالی متهم شده، اقدامی نکرده است.

 رژیم ضد بشری اسلامی،  در تمام سالهای حاکمیت  بر ایران، در مناطق سنی نشین، چون یک نیروی اشغالگر خارجی،  همواره و بطور علنی، بنا به ضدیت خود با سنی ها،  رفتار کرده است اغلب اعدام‌ها در این سرزمین‌ها از روی انتقام گیری و سنی ستیزی، بوده و می باشد. در این مناطق هر حمله‌ای به رژیم بشود، آخوندها و پاسدارهایشان فورا چند جوان را که در آن واقعه هیچ نقشی نداشته وفقط یک سابقه اعتراضی داشته اند  یا صرفا نسبت فامیلی با آن "اقدام کنندگان" داشته یا حتی تنها با آنها از یک طایفه بوده اند، را به دار آویخته اند. همین دیروز، به انتقام کشته شدن چهار پاسدار در درگیری مرزی در کردستان، جوان  کرد، حبیب الله گل پری پور، را اعدام کرده اند. در ناحیه سیستان و بلوچستان، پاسدارهای رژیم به هر بهانه،در  روز روشن در شهر بر روی جوانان شلیک می کنند. چند سال پیش، هر وقت گروه  عبد المالک ریگی در بلوچستان عملی انجام می داد، پاسدارها افراد خانواده او و یاافراد قبیله او را بدون هیچ "گناهی" دستگیر و حتی اعدام می کردند.

حقیقت این است که آخوندها حضور هیچ دین و مذهب و آیین دیگری را در ایران بر نمی تابند(نه مسیحی،نه یهودی، نه بهایی، نه زرتشتی،  نه سنی و حتی نه شیعه درویش مسلک)، حقیقت این است که آنها خودرا بنیان گزار"صفویه" می دانند، که دوباره به قدرت برگشته اند. صفویه بزور و خونریزی، سنی‌ها را مجبور به پذیرش "شیعه" می کرد، از این روی اولویت اول آخوندها،  حذف "بهائیان" ایران(که دینی است بعد از اسلام ، و از نظر آخوند ها، رقیب اصلی!)  وشیعه گرداندن سنی ها، است. پاسدارهانیز قزلباش"های ملاها می باشند ، که بعلاوه در سالهای اخیر، شوینیسم "فارسی" هم در آنان  تقویت شده است. از این روی ایرانیان بلوچ و کرد و ترکمن مورد سرکوب مضاعف پاسداران می باشند،  چون آنان نه "شیعه و نه"فارس" هستند( اعراب ایرانی و سایر خلق‌ها ایران نیز  زیر سرکوب شدید اند ) . بدیهی است که مردم این مناطق برای دفاع از حقوق خود به پا می خیزند و در صورت، ضعف نیروهای ترقی خواه ممکن است جذب جریانهای ارتجاعی شوند. اصل اعتراضات مردم این مناطق به حق است.

آری جنایت اخیر جمهوری اسلامی در کشتن ١٦ تن از هموطنان بلوچ و سنی ما به لحاظ ماهوی حتی بدتر از قتل عام زندانیان در سال ٦٨، می تواند باشد. در آن هنگام جمهوری اسلامی  با عراق در حال جنگ بود، در آن هنگام یک نیروی سیاسی معین،  با نام و نشان، و با اعلام رسمی از مرزهای غربی در جنگ وارد شده بود و...؛  قتل عام شدگان ١٣٦٨ بطور رسمی، همه‌شان مبارز سیاسی بودند و پیشتر  دستگیرو زندانی شده و دارای اتهامات سیاسی معین بودند. اما در کشتار جوانان بلوچ ایران در سحرگاه شنبه سیاه، هنوزهویت نیروی طرف درگیری در مرز،روشن نیست،(در اخبار بعدی معلوم شده که آنها به القاعده نزدیکند و در اعتراض به دخالت رژیم درسوریه ...)، از بین اعدام شدگان تنها دستگیری ٣-٤ نفرشان پیشتر اعلام شده، و از این ٣-٤ نفر، تنها یکی دونفر محاکمه شده بودند. اینجانب بنا به ماهیت  و سابقه جمهوری اسلامی،ظن  قوی دارم که بیشتر این جوانان،  تنها بنا به سوابق ایستادگی خود در برابر فشارها ی جمهوری اسلامی (از جمله فشار برای تغییر مذهب) ، و یا نسبت فامیلی و قبیله‌ای با "کسانی" که جمهوری اسلامی آنها را دشمن می انگارد،پس از وقوع درگیری مرزی، دستگیر و اعدام شده اند، این حقیقت است که  آخوندها برای اعمال سلطه  برمیهن ما  ایران، بر  پایه "النصر بالرعب" (پیروزی  بر پایه وحشت افکنی در دلهای  مردمان ) عمل می کنند.

آری جنایت اخیر جمهوری اسلامی یکبار دیگرثابت کرد، که فاجعه ملی قتل عام زندانیان در سال ٦٨ ناشی از ماهیت این رژیم است که در این ٣٣ سال همواره و به اشکال مختلف اعمال شده است.

 ملی‌مذهبی‌های هوادار "جمهوری اسلامی" همواره کوشیده اند که ماهیت "ضد  بشری" این حکومت را پنهان کنند. آنان در برابر کشتار٦٨  ، سکوت کردند، سپس برخی از آنان به شکل بی‌شرمانه‌ای سعی کردند تا از "بار" آن کاسته آنرا به نوعی توجیه کنند.وبرخی دیگر از آنان  با اختراع اصلاحات بی‌ربط و بی‌پایه‌ای از قبیل "هلوکاست ..."، "چرخه خشونت"و ... تلاش نمودند تا "بار" آنرا بر روی همه مردم ایران سرشکن کرده "اسلام" رابرهانند.ملی‌مذهبی‌های هوادار رژیم، در برابر جنایات جمهوری اسلامی علیه کردا ن و بلوچان و ترکمنها و اعراب و ...؛ ایران، همیشه سکوت می کنند، آنان تلاش می نمایند "شرم" فراموش نشدنی سکوتشان را با پنهان شدن پشت مفاهیم خود غرضانه‌ای چون "منافع ملی"، "تمامیت ارضی " و ...توجیه نمایند. در حالی که خود بهتر از هرکسی در این کشور از سرشت این رژیم آگاهند و می دانند که اصلی‌ترین خطر برای وحدت خلق‌های ایران همانا خود "جمهوری اسلامی" است.

در حالیکه در این مملکت هر روز و هر شب ایرانیان را به دا ر می آویزند(رقم رسمی اعدامها در یک سال و نیم اخیر ٧٠٠ انسان بوده است. ماهی ٣١نفر)، آنگاه اصلاح طلبان حکومتی آزادی "زندانیان"(زندانیان "اصلاح طلب") را از رژیم خود تکدی می کنند.

اینجانب، و به نظرم بسیاری از مردم ایران نیز، از زندانی بودن آقایان کروبی و موسوی( و همسر آقای موسوی)   ناراحتیم و خواهان آنیم که هر چه زودتر آزاد شوند. ما از اینکه خانواده آنان را اذیت و آزار می کنند بر آشفته ایم . اما هنگامی که این آقایان در قدرت بودند(که تا همین چهار سال پیش در دستگاه بودند )  آیا چنین اتفاقاتی رخ نمی داد؟ شاید بتوان گفت نه!!، زیرا آنچه در این ٣٣ سال در سرکوب مردم و شکنجه  زندانیان سیاسی (غیر خودی) و خانواده‌هایشان رخ داده و می دهد، هیچ تناسبی  با لغات " اذیت و آزار" ندارد. باری امیدواریم که این آقایان وخانواده‌شان هر چه زودتر از بند آزاد شده و به جبران مافات بکوشند.

در خاتمه به سهم خود ازسازمانهای آزادیخواه ایران می خواهم تا در حرکتی هر چه جمعی تر بر علیه اعدام ١٦ نفر از هم میهنان بلوچ وهمچنین   هموطن کرد(حبیب الله گل پری پور )، بپا خواسته، اعتراض کرده و دخالت مراجع دمکراتیک حقوق بشری جهانی رامصرا خواستار شوند

مرگ بر جمهوری اسلامی

زنده باد جمهوری ایرانی

علی جلا ل پنجم آبان ١٣٩٢ برابر با  ٢٧/١٠/٢٠١٣

پاورقی

(1)

آخرین اخبار از درگیری خونین مرزی در سراوان

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور گفت: در کوتاه‌ترین زمان، حادثه درگیری خونین در منطقه مرزی سراوان را بررسی کرده و نتیجه آن را به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم.

کد خبر: ۲۱۶۰۷۱

تاریخ: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

آفتاب: علی عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته درگیری مسلحانه‌ نیروهای هنگ مرزی سیرکان از توابع شهرستان سراوان با گروهک‌های معاند صورت گرفت که طبق اطلاعات ما منجر به شهادت ۱۴ تن شده است.

وی افزود: همچنین طی این درگیری، سه نفر از مرزبانان ما مجروح و سه نفر دیگر نیز اسیر شدند.

مهاجمان از آن طرف مرز آمده‌اند

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه "هنوز هیچ گروهی مسئولیت این درگیری را بر عهده نگرفته است"، اظهار کرد: مشخص است که از لحاظ کلی این افراد از آن طرف مرز آمدند.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که "چه اقداماتی برای آزاد شدن سه مرزبان به اسارت گرفته شده انجام خواهد شد؟" ‌گفت: از آنجا که این سه نفر به آن طرف مرز منتقل شده‌اند، با همکاری وزارت خارجه همه امکاناتی را که وجود دارد برای آزادی این افراد به کار می‌گیریم.

وی در برابر این پرسش که "آیا این اتفاق به نشست هسته‌یی که در بوشهر برگزار شده است ارتباط دارد؟" پاسخ داد: من در این ارتباط چیزی نشنیده‌ام.

عبداللهی در ادامه با تاکید بر اینکه "اقداماتی که خنثی شده به مراتب بیشتر از اتفاقات این‌چنینی است"، تصریح کرد: البته ما نمی‌گوییم این اتفاق، عادی است. حتماً باید بررسی شود و اشکالی در کار وجود داشته است، اما ما این موضوع را بررسی می‌کنیم و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

عملکرد پاکستان درباره تعهدات امنیتی و مرزی را باید بررسی کنیم

وی همچنین با بیان اینکه "بارها گفته‌ایم گروه‌هایی در آن سوی مرزها برای انجام چنین اقداماتی آموزش می‌بینند"، در پاسخ به این پرسش که "آیا با وجود امضای توافقنامه مرزی از سوی پاکستان فکر نمی‌کنید این کشور به تعهدات خود در این راستا پایبند نیست؟" گفت: این موضوع را باید بررسی کنیم و بررسی این موضوع نیز نیازمند زمان است و هم‌اکنون نمی‌توانیم در این باره اعلام نظر کنیم.

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور در پایان اظهار کرد: در کوتاه‌ترین زمان، حادثه درگیری خونین در منطقه مرزی سراوان را بررسی کرده و نتیجه آن را به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم.

مهاجمان به خاک کشور مقابل عقب‌نشینی کرده‌اند

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تائید شهادت ۱۴ مرزبان در درگیری با اشرار و گروهک‌های معاند در سراوان، گفت: مهاجمان که فضا را برای اقدامات خود ناامن دیده‌اند، پس از درگیری به خاک کشور مقابل عقب‌نشینی کرده‌اند.

رجبعلی شیخ‌زاده با بیان اینکه "آمار دقیقی از تعداد زخمی‌شدگان در میان نیروهای مرزبانی نیست"، افزود: تاکنون اطلاعاتی از چگونگی تلفات و دیگر جزئیات افراد مقابل نیز به دست ما نرسیده است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به سراوان می‌روند

همچنین یک عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به ایسنا گفت که این کمیسیون علاوه بر بررسی این حادثه با حضور مسئولان مربوطه، در اولین فرصت سفری به سراوان خواهد داشت.

محمدحسن آصفری با اشاره به حادثه تروریستی سراوان و شهادت ۱۴ نفر از مرزبان ناجا در مبارزه با اشرار مسلح اظهار کرد: با توجه به اهمیت اتفاق رخ داده در سراوان، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته به بررسی این حادثه می‌پردازد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اولین جلسه خود با حضور مسئولان مربوطه از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات ابعاد حادثه را مورد بررسی قرار می‌دهد چون موضوع برخورد با اشرار از موارد کاری دستگاه‌های امنیتی است که امروز نیروی انتظامی و سپاه در جهت مبارزه با آن فعال هستند.

نماینده سراوان در مجلس: هیچ‌یک از مرزبانان به گروگان گرفته نشدند

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشریح جزئیات حادثه شب گذشته سراوان و به دنبال آن کشته شدن ۱۴ نفر از مرزبانان ناجا گفت که در این حادثه هیچ فردی به گروگان گرفته نشده است.

هدایت‌الله میرمرادزهی اظهار کرد: شب گذشته بنابر اطلاع دیده‌بان یکی از مناطق مرزی در سراوان مبنی بر حمله اشرار مسلح مرزبانان به سمت منطقه اعلام شده حرکت کردند که در منطقه صفر مرزی با این اشرار مسلح که به کمین نشسته بودند روبرو شدند و به دنبال درگیری خونین رخ داده ۱۴ نفر شهید و ۶ نفر مجروح شدند.

وی با تاکید بر اینکه "در این حادثه، موضوع حمله به پاسگاه مطرح نبوده است"، تصریح کرد: اطلاعات درست حکایت از آن دارد که هیچ‌یک از مرزبانان به گروگان گرفته نشدند.

به گفته نماینده مردم سراوان، هنوز هیچ گروهی مسئولیت این درگیری خونین را نپذیرفته است.

میرمرادزهی همچنین با بیان اینکه "مسئولان امنیتی استان سیستان و بلوچستان در حال پیگیری این حادثه هستند"، گفت که بررسی خود را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرده است تا طبق این گزارش از مسئولان مربوطه توضیحات لازم خواسته شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت حاکم بر این منطقه نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر وضعیت عادی است و مهاجمان به خاک کشور مقابل (پاکستان) متواری شده‌اند.

وی از ارائه پیشنهاد اعلام عزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: اطلاعاتی از تعداد کشته‌شدگان و زخمی‌شدگان نیروهای مهاجم در دست نیست.

اعدام ۱۶ نفر از عناصر تروریستی گروهک‌های معاند نظام

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز از اعدام ۱۶ نفر از عناصر تروریستی گروهک‌های معاند نظام خبر داد و گفت: این افراد صبح امروز (شنبه) در پاسخ به اقدام تروریستی شب گذشته سراوان و شهادت مرزبانان، اعدام شدند.

وی افزود: پیش از این درباره پاسخ قاطع به حرکات تروریستی سطح استان اخطار داده بودیم. حساب اشرار از مردم شریف اهل سنت سیستان و بلوچستان جداست، علما و مردم اهل سنت استان پیش از این بارها چنین حوادث تروریستی را محکوم کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان همچنین گفت: حادثه تروریستی شب گذشته سراوان قطعاً توسط افراد خودفروخته دست بیگانگان انجام شده است.