برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 12103          2024-03-16 21:16:20

یاسوج؛ جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شش شهروند برگزار شد

ٖ بازگشت به صفحه اول
جلسه رسیدگی به اتهامات شش شهروند اهل یاسوج به نام های کوروش جلیل، سعید طاهری، یاسر محمودی، نوروزعلی رشیدنژاد، ساسان ضرغام پور و داوود ملک‌ حسینی در دادگاه انقلاب این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شش شهروند اهل یاسوج برگزار شد.

جلسه دادگاه این افراد به نام های، کوروش جلیل، نوروزعلی رشیدنژاد، ساسان ضرغام پور، سعید طاهری، یاسر محمودی و داوود ملک‌ حسینی امروز شنبه بیست و ششم اسفندماه ساعت ۹ صبح، در دادگاه انقلاب یاسوج برگزار شده است.
آقایان جلیل و ملک‌ حسینی از حضور در این جلسه خودداری کردند. آقایان طاهری، محمودی به همراه وکیل خود و وکلای آقایان ضرغام پور و رشیدنژاد در جلسه مذکور حضور داشتند.

بر اساس اطلاعاتی دریافتی هرانا، برخی از اتهامات مطروحه علیه این شهروندان توهین به رهبری، همکاری با دول متخاصم خارجی، تبلیغ علیه نظام و حمایت از سران فتنه عنوان شده است.

کوروش جلیل، نوروزعلی رشیدنژاد، ساسان ضرغام پور، سعید طاهری، یاسر محمودی و داوود ملک‌ حسینی پیشتر با دریافت ابلاغیه ای به شعبه مذکور احضار شده بودند.

سعید طاهری، کوروش جلیل، شهروند اهل یاسوج، فرزند اردشیر و متولد ۱۳۶۰، نوروزعلی رشیدنژاد، ساسان ضرغام پور، یاسر محمودی و داوود ملک حسینی پیش از این نیز از بابت فعالیت های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.