برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 11791          2023-04-11 09:24:33

اعتراض داود رضوی به برخورد غیر انسانی مامورین با وی بدنبال اعزام این‌کارگر زندانی به بیمارستان!

ٖ بازگشت به صفحه اول
اعتراض داود رضوی به برخورد غیر انسانی مامورین با وی بدنبال اعزام این‌کارگر زندانی به بیمارستان!
داود رضوی اعلام کرده است که تحت این شرایط خشونت آمیز و با دستبند و‌ پابند به هیچ وجه حاضر به ادامه روند درمان نیست و رضایت می‌دهد که وی را به زندان برگردانند.
در پی اعزام داود رضوی کارگر زندانی سندیکایی به بیمارستان، دکتر برای وی مشاوره قلب نوشته است. اما برخورد غیر انسانی مامورین با این کارگر زندانی و بیمار باعث اعتراض ایشان شده است.
متاسفانه به هر دو دست و پای داود رضوی دستبند و پابند زده‌اند و در واقع وی را به صلیب کشیده‌اند. انگاری که ایشان با چنین رفتارهای غیر انسانی و مجرمانه مرتکب قتل و یا اختلاس های سنگین شده، هرچند با اختلاسگران و دزدان اقتصادی این رفتار را نمی‌کنند و آنها همیشه آزادانه در این مملکت می‌خورند و زندگی می‌کنند و به مردم هم اهانت میکنند، ولی برای تحقیر و به سخره کشیدن یک کارگر حق طلب از هر نوع رفتارهای غیرانسانی کوتاهی نمی‌کنند. این نوع برخوردها و رفتارها باعث اذیت و آزار روحی و روانی و جسمانی وی شده است. همچنین مامورین شیفت بسیار رفتار بی ادبانه و تحقیرآمیزی دارند و داود رضوی اعلام کرده است که تحت این شرایط خشونت آمیز و با دستبند و‌ پابند به هیج‌وجه حاضر به ادامه روند درمان نیست، و طی یک نامه به مسئولین اعلام‌ کرده است که به خاطر برخورد مامورین رضایت میدهد که به زندان برگردانده شود و همچنین تاکید کرده است که مسئولیت عواقب آن برای سلامتی ایشان با مسئولین زندان است.
لازم به ذکر است که به دلیل شرایط دوران بازجویی و انفرادی‌های طولانی بیماری گوارشی داود رضوی در این دوران تشدید شده است. وی در این مدت دچار خونریزی دستگاه گوارش شده و پزشک درمانگاه زندان برای وی دستور انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی داده بود. مسئولین زندان به جای فراهم کردن روند درمان برای این کارگر سندیکایی در واقع او را به صلیب کشیده‌اند و باعث اذیت این کارگر سندیکایی و خانواده وی شده‌اند.
سندیکای کارگران شرکت واحد چنین برخورد غیرانسانی را محکوم کرده و خواهان رسیدگی فوری به وضعیت سلامت و آزادی فوری و بی قید و شرط داود رضوی می‌باشد.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۱۶ فروردین ۱۴۰۲
کانال رسمی تلگرامی سندیکا:
‏https://t.me/vahedsyndica‌
تماس با کانال تلگرامی سندیکا:
@Vahed_Syndica