برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 9787          2018-12-08 14:33:33

ترورها و قتل های سیاسی ادامه دارد

ٖ بازگشت به صفحه اول
اجساد سوخته فیلمساز کُرد از بانه‌ ۴۷ ساله رحیم ذبیحی و برادرش کیوان با دستان بسته در اتومبیل پراید خود پیدا شدند!
ترورها و قتل های سیاسی اخیر حاکی از جنگ اعلام نشده ی رژیم جنایتکار علیه مخالفین و معترضین دارد که در این روزهای پایانی عمر خود به وحشت افتاده است!
این نوع کشتار درمانی وحشیانه، تکلیف مردم معترض را در برابر جنایات رژیم اسلامی مشخص و نهایی می کند.

پ.ن: #رحیم_ذبیحی متولد ۱۳۵۰ بانه دانش آموخته انجمن سینمای جوان مهاباد
سوابق کاری: فعالیت ١۶ ساله فعالیت در عرصه هنرهای نمایشی بعنوان کارگردان و نمایشنامه نویس، ذبیحی در سال ١٣٨١ اولین فیلم کوتاه خود را به نام “هاوار” ساخت که در جشنواره های داخلی و خارجی مورد توجه صاحب نظران و منتقدان سینما قرار گرفت.
نویسنده و کارگردان فیلم “هاوار” و فیلم های کوتاه : “ستلایت”، “گریز”، “پایان جنگ”، “استرس”، “مردی که به گردش رفت” و فیلم مستند "سنگ مزاری برای برادر شهیدم" در سال ١٣٩٠ و دهها فیلم دیگر
جوایز و جشنواره ها:
نمایش فیلم “هاوار” در جشنواره های فیلم کوتاه تهران، سونی، اصفهان، وارش، باران، کلرمونت فراند فرانسه، هامبورگ آلمان، سائوپائولو برزیل و چندین جشنواره دیگر. وی نامزد بهترین فیلم از جشنواره کلرمونت فراند فرانسه شد.
#رحیم_ذبیحی کارگردان خلاق سینمای ایران در بیش از ۵٠ رویداد سینمایی ملی و بین المللی حضور داشته و دیپلم های افتخار و جوایز متعددی را از جشنواره ها کسب کرد. وی در حال ساخت یک فیلم دیگری برای اکران جهانی بود که کشته شد.

پ.ن: بنا به گزارشات منابع محلی: #رحیم_ذبیحی و برادرش قبل از سقوط خودرو به دره و آتش‌سوزی به قتل رسیده اند و این سانحه نیز تماما "صحنه سازی" بوده است.
خبرگزاری فارس نیز در این خصوص نوشت؛ «هر دو سرنشین در بخش عقب کابین سرنشین و به عبارتی در صندلی عقب خودرو بوده و دست‌های هر دوی آنها از پشت بسته شده است که احتمال قتل آنها را تایید می کند!