برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 9915          2019-02-03 12:27:44

انتقال پرونده پروین محمدی به دادگاه در پی اعتراض به صدور قرار بازداشت یک ماهه

ٖ بازگشت به صفحه اول



انتقال پرونده پروین محمدی به دادگاه در پی اعتراض به صدور قرار بازداشت یک ماهه
خبرگزاری هرانا – محمدعلی جداری فروغی، وکیل مدافع پروین محمدی، فعال کارگری و نائب رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران از اعتراض به قرار بازداشت موکلش و ارجاع پرونده به شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان فردیس خبر داد و گفت “امیدوارم رسیدگی به قرار بازداشت به نتیجه برسد و قرار بازداشت به وثیقه تبدیل شود. موکلم از میگرن شدید رنج می‌برد و این بیماری، تحمل حبس را برای او دشوار می‌سازد”. پروین محمدی روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از صدور قرار بازداشت یک ماهه به زندان کچویی کرج منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز یکشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، محمدعلی جداری فروغی، وکیل پروین محمدی گفت که پس از مراجعه به شعبه ۱۱ دادیاری دادسرای فردیس، متوجه شدم که پرونده‌ی این فعال کارگری در پی اعتراض به قرار بازداشت، به شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان فردیس ارجاع شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ارسال پرونده موکل خود به دادگاه گفت: امیدوارم رسیدگی به قرار بازداشت به نتیجه برسد و قرار بازداشت به وثیقه تبدیل شود. موکلم از میگرن شدید رنج می‌برد و این بیماری، تحمل حبس را برای او دشوار می‌سازد.

لازم به یادآوری است که پروین محمدی، صبح روز پنجشنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با قرار بازداشت یک ماهه، به زندان کچویی کرج منتقل شده بود. انتقال او به این زندان در حالی رخ داد که دادسرای فردیس کرج وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی که ساعت ۸ صبح برای آزادی وی آماده شده بود را نپذیرفت.

بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه پس از بازداشت جعفر عظیم زاده، دبیر هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران، پروین محمدی نیز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

نیروهای انتظامی فردیس کرج همزمان با بازداشت پروین محمدی تعدادی از وسایل شخصی وی از جمله لپ‌تاپ، گوشی موبایل و کتاب‌های وی را نیز ضبط کردند.

پروین محمدی، پیش‌تر نیز در آبان ماه سال ۹۴ به وزارت اطلاعات احضار شده بود.