برای آزادی



info@barayeazadi.com
کد خبر : 10700          2020-07-05 05:25:17

پاسخ دندان‌شکن آتنا دائمی به حکم شلاق و حبس مجدد

ٖ بازگشت به صفحه اول



پاسخ دندان‌شکن آتنا دائمی به حکم شلاق و حبس مجدد
آتنا دائمی زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین که روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ بابت اتهامات جدیدی به ۲ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده و روز شنبه ۱۴ تیر دوره حبس او به اتمام می‌رسید، به این حکم جدید واکنش نشان داده است.

وی با مسخره و خنده‌دار خواندن این حکم، نوشته است: «من امروز باید بعد از پنج سال آزاد می‌شدم؛ اما همه می‌دانند تا زماني كه جمهوري اسلامي هست همه جای ایران زندان است؛ اما من آزادم، آنقدر آزادم که مدام فکر می‌کنند با دادن حكم جديد می‌توانند من را زندانی کنند! اما براي من این احكام خنده‌دار است؛ حتی همان شلاق!

من برای مردمی که آبان ۹۸ کشته شدند عزاداری کردم، اتهام زدند که در محرم بزن و برقص کردم! بله من برای مظلوم‌های زمانه‌ام عزاداری می‌کنم و شلاقش رو هم خواهم خورد، نوش جان آن كسي كه می‌خواهد اين شلاق را بزند؛ چون همیشه گفته‌اند یکی بزنی دو تا می‌خوری!

اینها یك عمر است كه دارند مردم را شلاق می‌زنند و این شلاق در برابر آن همه گلوله‌ای که در این ۴۰ سال در قلب و مغز آدم‌ها رفته و کشته، چیزی نیست؛ فدای سر خانواده‌های کشته شده‌ها. آنقدر این دادگاه‌های فرمایشی و این حکم و احکام ديگري که برايم صادر کردند و می‌کنند، مسخره است که حتی به آن اعتراض هم نخواهم کرد که وقت داشته باشند برای پرونده‌های دیگري که می‌خواهند برايم باز کنند.

من امروز آزادم چون آزادی به آن طرف میله‌ها بودن نیست و هر یک حکم جدید، یعنی تایید آزادی من! هستم تا زنده‌ام.

آتنا دائمی ـ زندانی سیاسی ـ زندان اوین»